Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι,
Μεταξύ 30 Ιανουαρίου και 4
Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν δύο συνεδριάσεις ΠΥΣΠΕ με τα παρακάτω θέματα:
1) Τοποθέτηση αναπληρωτών ΕΣΠΑ και αναγνώριση της
προϋπηρεσίας τους .
ΟΝΟΜΑ
|
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
|
ΣΧΟΛΕΙΟ
|
ΠΡΟΫΠΗΡ
|
ΣΠΗΛΙΟΤΟΠΟΥΛΟΥ Σ.
(Α.Μ.Ω.)
|
ΠΕ06
|
14Ω/1Ο ΔΗΜ. ΣΧ.
ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ
|
8ΜΗΝ/22ΗΜ
|
ΧΑΡΙΤΣΗΣ Β. (Α.Μ.Ω.)
|
ΠΕ11
|
15Ω/ΔΗΜ. ΣΧ. ΠΟΡΤΟΧΕΛ
|
5ΕΤΗ/5ΜΗΝ/18ΗΜ
|
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ Φ.
(Α.Μ.Ω.)
|
ΠΕ16.01
|
15Ω/ΔΗΜ. ΣΧ. ΠΟΡΤΟΧΕΛ
|
2ΜΗΝ/26ΗΜ
|
ΖΗΚΙΔΟΥ Ε.
(Α.Μ.Ω.)
|
ΠΕ32
|
15Ω/ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΡΜΙΟΝΗΣ
|
|
ΜΑΝΤΖΑΝΗ Ο.
|
ΠΕ60
|
ΝΗΠ.ΑΡΧ. ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
|
3ΕΤΗ/3ΜΗΝ/20ΗΜ
|
ΛΕΜΠΕΣΗ Α.
|
ΠΕ70
|
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΛΥΡΚΕΙΑΣ
|
1ΕΤΟΣ/6ΜΗΝ/24ΗΜ
|
2) Γνωμοδότηση για συνάφεια μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών
Αφορά στην αναγνώριση της
συνάφειας του μεταπτυχιακών τίτλου σπουδών της εκπαιδευτικού Κυμπουροπούλου Σ. (ΠΕ70).
3) Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου
Χορηγείται ομόφωνα στον
εκπαιδευτικό Πετσιώτη Κ. (ΠΕ06).
4) Διαθέσεις από Β/θμια
Τόδωρης Π. ΠΕ06 (Απόσπαση από άλλο
ΠΥΣΔΕ) : 15Ω/ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΟΙΛΑΔΑΣ-6Ω/ΔΗΜ. ΣΧ. ΔΙΔΥΜΩΝ
Τορβά Θ. ΠΕ20: 2Ω/ΔΗΜ. ΣΧ.
ΕΡΜΙΟΝΗΣ/4Ω/ 1Ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ
Δαλάκα Μ. ΠΕ20: ΔΗΜ. ΣΧ.
ΠΟΡΤΟΧΕΛΙΟΥ
5) Τροποποιήσεις αποφάσεων συμπλήρωσης ωραρίου
Κιγμέτογλου Α. ΠΕ 70 – 4ΩΡΕΣ ΔΗΜ.
ΣΧ. ΠΟΡΤΟΧΕΛΙΟΥ
Θανασιάς Ε. ΠΕ11-10 Ω/ΔΗΜ. ΣΧ.
ΚΟΙΛΑΔΑΣ
6) Παράταση απόσπασης εκπαιδευτικού ΠΕ70
Αφορά σε εκπαιδευτικό η οποία είχε ήδη μετακινηθεί με εντολή της Δ/νσης
για τις ανάγκες της υπηρεσίας. Το συγκεκριμένο θέμα πέρασε κατά πλειοψηφία καθώς μειοψήφησα
για λόγους που αναγράφονται στα πρακτικά.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :
Λειτουργικά κενά: Κατά την περίοδο που διανύουμε προκύπτουν
λειτουργικά κενά κυρίως για λόγους υγείας , επαπειλούμενων κυήσεων, λήψης αδειών
κύησης και λοχείας. Τα κενά αυτά στην καλύτερη των περιπτώσεων καλύπτονται με
αναπληρωτές ΕΣΠΑ και στη χειρότερη με μετακινήσεις συναδέλφων, κάποιες από τις
οποίες είναι επιθυμητές λόγω ευκολότερης πρόσβασης στη νέα σχολική μονάδα και
κάποιες όχι. Οι μετακινήσεις υλοποιούνται με εντολές της Δ/νσης για την
αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών και μετά την παρέλευση διμήνου εάν οι ανάγκες δεν
έχουν εκλείψει υπάρχει απόφαση ΠΥΣΠΕ. Γνωρίζοντας την ψυχική ταλαιπωρία των
συναδέλφων από την ανατροπή της επαγγελματικής καθημερινότητάς τους, μέσα από
το συμβούλιο, προσπαθώ για την απόδοση δικαιότερης κατά
την προσωπική μου άποψη λύσης ,χωρίς αυτό να είναι πάντα εφικτό.
Αυτοαξιολόγηση :
Αναφορικά με ερωτήματα συναδέλφων
σχετικά με την υποχρεωτικότητα ή όχι της δημιουργίας ομάδων και μετά τις
επισημάνσεις της 3ης Φεβρουαρίου στην έκτατη γενική συνέλευση από τα
μέλη της ΔΟΕ, σας παραθέτω τα παρακάτω αποσπάσματα από το σχετικό υλικό.
Τόμος Ι «Βασικό
Πλαίσιο»
Η Συστηματική
Διερεύνηση επιλεγμένων δεικτών του εκπαιδευτικού έργου, διεξάγεται κατά το α΄
τετράμηνο του σχολικού έτους από
ομάδα/ες εκπαιδευτικών ανάλογα με το μέγεθος και το δυναμικό της
σχολικής μονάδας (προτείνεται να πραγματοποιείται από διαφορετικές ομάδες
εκπαιδευτικών, ώστε να αποκτηθεί η σχετική εμπειρία από όλους τους
εκπαιδευτικούς).
Την ευθύνη
εφαρμογής της αξιολόγησης έχουν ο Διευθυντής και ο Σύλλογος
Διδασκόντων του σχολείου, ενώ τη διαδικασία υλοποιούν ομάδες
εργασίας από μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων.
Τόμος ΙΙ «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και διαδικασίες
Αξιολόγησης».
2.1. Ποιοι συμμετέχουν στη
διαδικασία και πώς αυτή εκτυλίσσεται
Ανάλογα με τον αριθμό των
μελών του Συλλόγου Διδασκόντων, η διαδικασία της γενικής εκτίμησης αναπτύσσεται
με την εργασία των συμμετεχόντων στην ολομέλεια ή και σε επιμέρους ομάδες εργασίας.
Στη διαδικασία συμμετέχουν οι
εκπαιδευτικοί της Σχολικής Μονάδας και εκπρόσωποι των μαθητών και των γονέων,
οι οποίοι επιλέγονται από τα αντίστοιχα συλλογικά τους όργανα με κριτήριο
το ενδιαφέρον, την ικανότητα και τη δέσμευσή τους για ουσιαστική συμμετοχή στην
υλοποίηση μιας σειράς θεμάτων.
Ωστόσο, η τελική απόφαση για τη συμμετοχή των μαθητών και των γονέων εξαρτάται
από τον Σύλλογο Διδασκόντων.
Τόμος IV «Σχέδια Εκθέσεων»
1.1.
Διαδικασία Ετήσιου Προγραμματισμού
Χρονικό
διάστημα υλοποίησης (από /έως): …………………… …………………………..
Χρόνος
που αφιερώθηκε στη διαδικασία (αριθμός συναντήσεων/ ώρες κατά προσέγγιση):
................................................................................................………………
Η
διαδικασία πραγματοποιήθηκε με εργασία των συμμετεχόντων σε:
ομάδες
ή /και ολομέλεια
Το
αποτέλεσμα της διαδικασίας υπήρξε προϊόν σύνθεσης των θέσεων όλων των
συμμετεχόντων:
πλήρως μερικώς
καθόλου
Με εκτίμηση,
Δουράνου Αικατερίνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου