Τα
αποτελέσματα της ηλεκτρονικής κλήρωσης από την Α’ φάση υποβολής
αιτήσεων για τα προγράμματα της 5ης επιμορφωτικής περιόδου ανακοινώθηκαν
και οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν πλέον να ενημερωθούν
σχετικά, με χρήση των κωδικών τους, επιλέγοντας «Προβολή Αίτησης
Επιμόρφωσης» από το περιβάλλον του Πληροφοριακού συστήματος (ΟΠΣΔ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ – MIS)
της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και
Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ) του
Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία
υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό
Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.
Ταυτόχρονα, ξεκινά η Β’ φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων (έως και τη Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014)
από εκπαιδευτικούς που δεν κληρώθηκαν σε προγράμματα που υλοποιούνται ή
νέους ενδιαφερομένους, με σκοπό τη συμπλήρωση προγραμμάτων που δεν
έλαβαν τον απαιτούμενο αριθμό αιτήσεων για να υλοποιηθούν και την εν
γένει συμπλήρωση κενών θέσεων, με σειρά χρονικής προτεραιότητας.
Η έναρξη των μαθημάτων της 5ης περιόδου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ, προγραμματίζεται για τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014.
Περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη
διεξαγωγή των επιμορφωτικών προγραμμάτων, τις προϋποθέσεις συμμετοχής
και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής και κατανομής στα
προγράμματα επιμόρφωσης μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας στη Β’ φάση, θα βρείτε ΕΔΩ.
Για να υποβάλλετε την αίτηση συμμετοχής σας, πατήστε ΕΔΩ.
Επισημαίνεται ότι η υπηρεσία Help
Desk της Πράξης, θα εξυπηρετήσει τα ηλεκτρονικά μηνύματα που σχετίζονται
με την υποβολή αίτησης επιμόρφωσης, τα οποία θα ληφθούν έως και την
Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014.
Μετά την ολοκλήρωση της Β’ φάσης
αιτήσεων επιμόρφωσης, με νεώτερη ανακοίνωση θα ενημερωθούν τα ΚΣΕ
σχετικά με την υλοποίηση των προγραμμάτων που έχουν υποβάλει και τις
απαραίτητες ενέργειες για την έναρξη των μαθημάτων (εγγραφές
επιμορφούμενων κλπ.), καθώς επίσης και οι εκπαιδευτικοί σχετικά με τη
συμμετοχή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου