Δευτέρα, 8 Απριλίου 2013

Ενημερωτικό για ΠΥΣΠΕ, της αιρετού Δουράνου Κατερίνας



Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι,

Κατά το διάστημα από την 1η έως και την 5η Απριλίου πραγματοποιήθηκαν δύο  συνεδριάσεις  ΠΥΣΠΕ με τα παρακάτω θέματα:

 ΘΕΜΑ 1Ο : «Τοποθέτηση αναπληρωτή εκπαιδευτικού μειωμένου ωραρίου κλάδου ΠΕ06 σε σχολική μονάδα ΕΑΕΠ-Αναγνώριση της προϋπηρεσίας του».

Η εκπαιδευτικός Παπανικολάου Χ. , ΠΕ06, τοποθετήθηκε για 15 ώρες στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου. Έγινε επίσης αναγνώριση της προϋπηρεσίας της.

ΘΕΜΑ 2Ο : «Ανάκληση προϋπηρεσίας αναπληρωτή εκπαιδευτικού ΠΕ70». Ανακλήθηκε μέρος της προϋπηρεσίας αναπληρώτριας εκπαιδευτικού ΠΕ70. Η  εκπαιδευτικός θα ενημερωθεί σχετικά από την Υπηρεσία.

ΘΕΜΑ 3Ο : «Αίτηση για αναγνώριση προϋπηρεσίας μόνιμου εκπαιδευτικού» Για την έκβαση του αιτήματος θα υπάρξει σχετικό έγγραφο από την Υπηρεσία προς την ενδιαφερόμενη εκπαιδευτικό.

ΘΕΜΑ 4Ο : «Παράταση απόσπασης εκπαιδευτικών»
Το θέμα αφορούσε στην παράταση απόσπασης των παρακάτω εκπαιδευτικών, οι οποίες είχαν μετακινηθεί από τις θέσεις τους για τις ανάγκες της υπηρεσίας με εντολή της Δ/νσης:

Νέζου Γ. Από το Νηπ. Νέου Ροϊνού στο Νηπ. Αγ. Ανδριανού.
Γιαννακούλη Π. Από το Νηπ. Του Ελληνικού στο Νηπ. Λυρκείας.

Δουρούκα Γ. Από το Νηπ. Λευκακίων στο 4ο Νηπ. Ναυπλίου.
Κυμπούρη Β. Από το Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου στο Δημοτικό Σχολείο Αραχναίου.

Για τις εκπαιδευτικούς ΠΕ60, Νέζου Γ., Γιαννακούλη Π., Δουρούκα Γ. μειοψήφησα καθώς η μετακίνηση των συναδελφισσών  εν μέσω σχολικής χρονιάς συνοδεύτηκε από το κλείσιμο των Νηπιαγωγείων στα οποία υπηρετούσαν και από την μετακίνηση των νηπίων σε άλλα Νηπιαγωγεία. Κατά την προσωπική μου άποψη , η αντιμετώπιση του ελλείμματος αναπληρωτών δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με «λουκέτα» σχολικών μονάδων. Η ερήμωση των σχολείων οδηγεί στην ερήμωση των αγροτικών περιοχών , στην απώλεια οργανικών θέσεων για τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι,

Γνωρίζετε ήδη από τις ανακοινώσεις της ΔΟΕ, του Συλλόγου Εκπαιδευτικών, των Παρατάξεων , το θέμα που έχει ανακύψει με το έγγραφο του Υπουργείου προς τις Περιφέρειες , σύμφωνα με το οποίο :«… μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα , η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό...».

Σε επίπεδο Αργολίδας, η ακριβής και αληθινή λειτουργικότητα των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τηρείται απαρέγκλιτα και ελέγχεται σε επίπεδο σχολικής μονάδας-Διεύθυνσης-Περιφέρειας. Η διαφορά οργανικότητας-λειτουργικότητας είναι ένα σύνηθες φαινόμενο στην εκπαίδευση, το οποίο προβλέπεται από την υπάρχουσα νομοθεσία η οποία καθορίζει και τον τρόπο ρύθμισής της. Κατά συνέπεια το συγκεκριμένο έγγραφο εκπλήσσει για το ρόλο που καλείται να παίξει ειδικά σήμερα που στο νομό μας και όχι μόνο, υπάρχουν ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων,  εκπαιδευτικούς τμημάτων Ένταξης και Υποδοχής ,  δασκάλους γενικής αγωγής, Νηπιαγωγούς.

    Με εκτίμηση,
Δουράνου Αικατερίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

print friendly